Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Kasım 2010 Pazar

SON

Aslında bu yaptığım kendimle olan savaştan başka bir şey değildi, Üzgünüm ancak bunu ne sizin için, ne bir iddia için yaptım. Bu tamamen, kendimi birazcık olsun dizginleme çabamdan öte bir şey değildi. Tek yaptığım farklı olay bunu sizlerle paylaşmaktan ibaretti. Çünkü kendimle ilgili şeyler paylaşmayı seviyorum, malum olduğu üzere pek kabul gören bir yaşantım yok! Elin her gün götünü siktiren umumi tuvalet olmuş ibnesi bile aman Tanrım 98 kişiyle mi yattın diye tepki gösterebildi. Böylece anladım ki herkes kendi bokunu görmek  ve düzeltmeye çalışmak yerine başkasına bakıp ahaha gördün mü ahlaksızı! gibilerinden yakıştırmalarla koşuşturabiliyor. Evet 6 gün boyunca kimseyle hiçbirşey yapmadım. bu konuda çok samimiyim, masturbasyon dahi yapmadım. Bu sürecin bana kazandırdıkları, Altı günlük birikim sonrasında güzel bir ilişki yaşanabiliyormuş. Hemen hergün biriyle yatmaktansa biraz bekleyip iyi olanla yatmak daha zevkli olabiliyormuş, Arkadaşların ve etrafındaki insanların birşey yapmaya çalıştığında nasıl tepkiler koyduğunu görebiliyorsun... Falan filan... Aslında çok şey öğrendim daha fazla sıralayıp canınızı sıkmak istemiyorum



Dün gece Eskişehir'den uzun zamandır yazıştığım hoş bir herif geldi. Jay jay'in konserinde bir süre durduktan sonra onun yanına gittim ve bütün gece sabaha kadar birlikte olduk S&M takılmayı da özlemişim, soft olsa da S&M takılmak güzeldi. Biliyorum bir dizi izler gibi hergün ne bok yedi bakalım bugün nasıl kıvranacak bakalım neler diyecek diye yazılarımı okuduğunuzun farkındayım. Ben de elimden geldiği kadar espirili bir dille sizlerle paylaştım. Kısa sürdü belki ancak çok şey öğrendim, bir sonraki başka bir tecrübede görüşmek üzere kendinize iyi bakın... Saygılar Sevgiler öpücükler kuzularım :)

1 yorum:

  1. çok kötüsün. Ben hiç bu son girdine bakmadan, ilk yazılara gömülmüştüm, buraya gelinceye kadar nefes bile almadım yaaaaw. Ama sen bugün son vermişsin. ııııh olmadı bi daha yap

    bence çok eğlenceli olmuş. Bi oruçta bana lazım =((

    YanıtlaSil