Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Kasım 2010 Salı

2. Gün (part 3)

saat 19:26

kırmızışın demişti! yapamazsın değil! yapma demişti! Ah bilseydim bu kadar zor olacağını! başlamazdım! ama başlanmış bir işi yarım bırakmak olur mu? olmaz... aah kırmızışın ah... seni dinleseydim keşke....


saat 20:18


Evet yanımıza bir de arkadaş eklendi :) artık bu blog'u olur da okularsa sıçtığımın resmidir :) ahahaha :) neyse ben oruçtayım, melekler kirpikleriyle yelliyorlar beni! bu arada yol kenarlarında mantara benzer engeller vardı ya! eskiden onları Şirinler'in evlerine benzetirdim, artık onlar birer cinsel obje!

Ha bi de yüzmeyi yeni öğrenirken takılan kolluklar vardır ya! bir arkadaşım onun arasına krem sürüp öyle mastürbasyon yapıyordu! Şimdi öğretmen! Ayrıca evli... Elektirik süpürgesi tekniğini kullanmayı düşünenlere alternatif olarak aklıma geldi...



saat 20:32




 winston red 

98 kişiyle yatmış adam,her yattığı bu 7 ayda 5 kişiyle yatsa, logaritmik dağılımla 1000 kişiye kadar ulaşır etki alanı


twitter'dan gelen bu mesaja çok güldüm... logaritmik hesaplar  silsilesi :) aaah ah :) condomsuz babanla yatılmaz bu devirde yavrucuğum! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder