Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Kasım 2010 Pazartesi

1. gün (part 1)

saat 01:13

evet bu saatlerde genelde canım sıkılır ve uykum gelsin diye oturup masturbasyon yapardım! lütfen sapık muamelesi yapmayın! hepinizin yaptığını biliyorum! Bunu konuşabiliyorum diye sapık sayılmam :) evet evet canlarım sanırım oruç ilk günden başıma vurmaya başladı :)

saat 02:00

uyuma çalışmaları yapıyorum! içimden 85 tane koyun saydım hala uyuyamadım! hay koyayım koyunlara demek suretiyle, bir film seçip izlemeye koyuluyorum (animasyon film)...

saat 13:33

sabah uyandığımda pipim neredeyse ağzıma girecekti, sabah ereksiyonu böyle bir şey olsa gerek! ardından canım arkadaşım "Kırmızışın" ın önerisi üzerine "yi yavrum yi" teyzesini düşündükten sonra, pipim Üsküdar'da arkasından gelen maço adama iş atmak isteyen yollu kadının attığı mendil edâsıyla iniverdi. Teşekkürler kırmızışın... Güzel bir kahvaltının ardından Ösym'nin yaptığı açıklamayı okudum ve sinir oldum! Görüldüğü üzere sorular iptal edilmemiş ve her şey kitabına uydurulmuş... (Bir önceki cümle sinir olma sebebimin linkidir!)
Birazdan çocukluk arkadaşım gelecek ve birlikte bi yerlere gideceğiz... Evden ne kadar uzak durursam mastürbasyondan o kadar uzak kalmış olurum... Bu arada ıslak rüyalar orucu bozar mı??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder