Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Kasım 2010 Cuma

5. Gün (part 2)

saat 15:06



Sevgili anne! dışarı çıktığım sırada oğlum içine bi şey giyseydin diye arkamdan koşturduğunda anne ben yanıyorum 5 gündür pipimi sadece işemek için kullanıyorum demeyi çok isterdim... Çok isterdim... diyemedim...


Saat 16:57



Starbuckstayım tatlılarım bildiğiniz üzere burası benim evim gibi bi şey oldu artık! Şu anda mastürbasyon yapmadan durduğum en uzun süre içerisinde bulunmaktayız. Evet seks yapmadan durmuşluğum var fakat o süre içinde günde 3 hatta 4 kere bile masturbasyon yapardım. Şimdi üfleseler boşalacak durumdayım. Ayrıca sol yanımdaki ağrı devam etmekte, üroloji doktoruna görünsem oruç bozulmuş olur mu ki?

2 yorum:

  1. Patron kasma kendini bu kadar? Adı üzerinde oruç bu. Yani bunu bozup eski haline döneceksin. Ha dersin ki ben artık yaşam şeklimi değiştirecem, o zaman saygı duyarım. Ancak şu anda sigarayı bırakıp, bir hafta boyunca sigarayı bıraktığını konuşan ve sonra da başlayan iradesizler gibi görünüyorsun.
    Yarın öldün diyelim? ne bok yiyecen? Canın ne istiyorsa onu yap, şu an seks ya da mastürbasyon yapmayıp da Dostoyevski mi okuyorsun aq? Yoo...yaptığın şey Starbucksta oturmak. Eee? Açık konuşayım? Kimi sikiyorsun o zaman? Olan sana oluyor? Daha yararlı işler yap.

    YanıtlaSil
  2. dostoyovsky kerin hepsini okudum cancagzım, yarın ölmek herkesin başına gelebilir, heyetince seks yaptım. Bir de seks olmadan yaşam nasıl gidiyor ona bakıyorum ve enteresan bir deneyim oluyor benim için. Evet 40 gün sonra tekrardan seks yapacagım fakat emin ol başlamadan önceki durumumdan daha farklı olacaktır... saygılar

    YanıtlaSil