Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Kasım 2010 Pazar

Neden seks orucu yapıyorum?

Selam PES seven erkekler, French oje süren Hanımlar, Seks düşkünü eşcinseller, Starbucks'a piyasa yapmaya giden tikiler, apaçiler (yok yok size selam yok siz okumayın bu blogu)....

İlk önce neden böyle bir işe giriştiğimi kısaca özetleyelim! İki yıl süren ilişkim bitti biteli tam 7 ay oldu.  Bu 7 ay süresinde tam 98 adamla birlikte oldum(üşenmeden saydım). Sonuncusu berbattı! bara gittim sarhoş oldum ve ertesi gün nerede uyandığımı bilmiyordum! Ciyaaaaaakkkk diye çığlık attım resmen, yanımda çirkin ötesi bir adam, sevgilim mi oldun sen şimdi diyor!!!  hı hı aşkım olduk demek zorunda kaldım! Şayet adam delişmen... Bardan çıkışta beni takip etmiş (arkadaşlarımın söylediğine göre)! ertesi gün evinde kucağında uyandım! yüce Tanrım!! Adam kıraathane işletiyormuş, adı Ramazanmış... Bunu ilerleyen günlerde telefonla taciz ettiği sırada öğrendim! 


Evet kuzucuklarım, bu bardağı taşıran son damlaydı!! Bunun dışında depresyondayken hemen her gün en az 3 kere sıkıntıdan mastürbasyon yapıyorum! evet evet normal bir insanın yapabileceği bir şey değil! 


Siz normal insanlar için (heterolar, ve hala bakire olan kuzucuklarımi biblolarım) pek zor bir şey olmayabilir 40 gün fakat ben gibi histerik derecede sekse düşkün bir nefromaniac için!!!! çoook zor!  Bu yüzden bu aşamada beni yalnız bırakmazsanız sevinirim! bu heyecanlı aşamayı gün be gün sizlerle paylaşacağım. Evet elim belim bağlı filmini uyguluyorum şimdi bakalım neler olacak!! 


Kuralları bir sonraki yazıda belirleyeceğim! sizler de yardımcı olursanız sevinirim =) 






1 yorum:

  1. okumanı tavsiye ederim... yapman gereken oruç değil alpingosun dediği gibi sadece kendini ve senden gidenleri affetmek... http://alpingos.com/2010/11/20/puccaninteni/

    YanıtlaSil