Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Kasım 2010 Çarşamba

3. Gün (part 4)

saat 19:26


Evet! Ağlamak üzereyim... Canım sıkkın yine anksiyete ataklarından biri gelmiyordur umarım. Starbucksın orta yerinde titremeye başlarsam pek güzel görünmeyeceğinden eminim. Arkadaşlarım arayıp soruyorlar, çok nazik güzel arkadaşlara sahibim. Ara sıra da seks yapmak isteyen tipler arıyor! Onun dışında yalnızım...,



saat 20:16



dırılıng dırılıng... evet msn sesleri, seks beni çağırıyor... Sabır Rabbııııııımmmmm dinim amin...



saat 20:51


seks yapmak istiyorum!


saat 20:56


bir kişi! yarım saat içinde eğer o kişiden seks teklifi gelirse oruç moruç yalan olur!






saat 21:28 




O kişi seks teklif etti fakat abuk sabuk şeyler de söyledi... Bütün öküzler beni mi bulur? Yoksa bu öküzlerden dünya üzerinde çok var da herkese mi denk geliyor? oruç devam...


saat 21:35 




öküz soruları:yakışıklılık zamanla öküzleştiriyor mu? Dünya üzerinde çok mu öküz var? Öküzleştiren hamleler altında göt kaldırmak mı yatıyor?Kurbağayı öpsem öküze dönüşür mü? 




22:11 




dikkat edilmesi gereken husus şu ki, yurt dışından gelen anguslar forum değiştirmiş, insan kılığına girmiş ve aramıza karışmışlardır! Bir sonra ki kurban bayramında hepsinin ismini tek tek bildireceğim! Listeye itaat edip kesecek olanlara duyurulur!


22:20 




bazen hoşlandığınız adamlarla konuşmamak en güzeli... Bırakın hoşlandığınız şekilde kalsın, öküzleşmesin... şu an itibariyle oruca neden girdiğimi bir kez daha anlamış bulunmaktayım! dünya üzerinde bir çok öküz var ve bu öküzlerden bir şekilde ayrı durmak gerekiyor! Ne iyi akıl ettim ben bu orucu... Eve geçiyorum bu saatten sonra bi aksiyon olmaz... Masturbasyon yapmayacağım onu biliyorum! o yüzden bugünlük bu kadar... öptüm kuzucuk













1 yorum:

  1. 3. günü de atlattın bakalım bir şekilde, 4. gün için bekliyoruz artık :)

    YanıtlaSil