Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Kasım 2010 Çarşamba

3. Gün (Part 2)

saat 14:35

Yaptığım olayı dini temellere dayandıran arkadaşlara sesleniyorum ben Agnostik bir herifim! Dayandırmak isteseydim size bırakmaz kendim yapardım bunu! Eskiden canım sıkıldığında mastürbasyon yapardım, şimdi yemek yiyorum... 40 günün sonunda 100 kilo olursam bu kiloları seks yaparak 3 ayda versem, vücumda oluşacak çatlakları nasıl tedavi edebilirler acebaaaa??? Bu arada bu blog'un erotik bir blog olmasını istemiyorum. O yüzden acep pipime bi isim mi taksam diye düşünüyorum! fakat belli bir saat sonra o isim yapışır kalırsa ömrüm boyunca çıkmaz gibi de gelmiyor değil. yok yok zaten 9' a çıkmış olan adımı bir de 10'a çıkarmaya hiiiç gerek yok değil mi kuzucuklarım?

Bu arada bütün yorumlarınızı takip ediyorum, izliyorum... Fakat cevap vermiyorum! Destekçi olanlara teşekkür ediyorum ;) öptüm yanaklarınızdan en oruç bozmayanından...



saat 15:23


Az önce kapı çaldı ve kargo elemanı benim adıma bir kargo olduğunu söyledi! beklediğim bir şey de yoktu heyecanlandım. Paketi açtım baktım bir de ne göreyim, Manisa'dan bir GÖT arkadaşım! En çok sevdiğim şeyi, dayanamayacağımı bildiği bir şeyi yollamış! Üzerinde bir not: İlk on güne oyumu verdim, bok başarırsın sen bu orucu afiyet olsun! Evet şu anda mesir macunu yiyorum! Teşekkürler sevgili göt!



saat 15:49


3 tane mesir macunu yedim dışarı çıkıyorum!

1 yorum:

  1. Hayır çıkmaa.
    Bozmaman lazım sana güveniyoruz !

    YanıtlaSil