Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Kasım 2010 Salı

2. Gün (part 1)

saat 08:36


Devlet hastanelerinden nefret ediyorum! bu ülkede delirmek bile parayla ve işkenceli! Sabah daha pipim kalkmadan ben kalktım. Hastanedeyim! doktorum 45 günlük izin almış! işte şimdi sıçtığımızın resmidir! neyse ben bildiğim yoldan şaşmayım. Durmak yok Oruca devam...


saat 09:30

evdeyim kadın programları izleyerek cinsel açlığımı bastırıyorum.


Saat 10:20

Victoria Secret izleyerek cinsel açlığımı negatife çekmiş durumdayım.


Saat 12:12


Ve oldu... Evde tek başımayken uzuun zamandır arzuladığım herif geldi kapıyı çaldı. İçeri buyur ettim, biraz konuştuktan sonra bilgisayarımdan bir şeye bakmak istediğini söyledi ve üst kata çıktık, yukarı çıkar çıkmaz perdeleri kapatmaya başladı ve üstüme atladı. Öpüşmeye başladık! Hayır istemiyorum ben oruçtayım derken soyunmaya başladı. Aman Tanrım o nasıl bir şey öyle derken.... Annem aradı uyandım! Kahrolsun rüyanın en güzel yerinde çalan telefon! niye sesini kapatmayı unutmam ki! pıffff


Saat 14:44


Sesli sekssizliğimin bu zorlu dakikalarında GİMSA dünyasının bana sunduğu sınırsız yiyeceklerin arasında boğulmaya gidiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder