Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Kasım 2010 Perşembe

4 Gün (Part 1)

saat 12:42


Bu pipi neden inmiyor yeaaaaaa! sabah ereksiyonu sensen nefret ediyorum! Allah eksikliğini göstermesin yine de :) hazırlanıp dışarı atıyorum kendimi canlarım muahh



saat 14:26


 Benden bir yaş daha yaşlı olan çocukluk arkadaşımın yanına geldim, eski sevgilimin komşularının işlettiği bu mekanda yeni mekanlar üretiliyor! çay menüsü oluşturuyorum! Kaçak çay dahil mi diye sordum :) kıraathane mi açıyorum lan ben diye sordu, halbu ki Ramazandan bu yana :) benim kıraathaneci ramazan bilinç altıma işlemiş bulunduğundan, kaçak çay kalmış zihnimde :) gayet ingiliz vari bir yer olması gerekiyormuş o zaman hadi pekoe araştıralım afrodizyak etkili çaylar candır... Bu oruç elbet bitecek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder