Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Kasım 2010 Cumartesi

6. gün (Part 1)

saat 15:37



canlarım ciğerlerim bugün 6. gün... pek uğursuz bi gün :) dolmuş taşmış bulunmaktayım ıslak rüyalar sebebiylen bir gölette uyanmaktayım... Herneyse bugün internet baglantım kısıtlı olacagından dolayı sizlere pek yazamayacagım fekat gelişmeleri yan taraftaki twitter eklentisinden takip edebilirsiniz veya direkt twitter'dan beni takip edersiniz :)

malum jay jay johanson'un konserine gideceğim akşam, şimdiden hazırlanmaya başladım bile :) konser başlangıcı saat 22 olsa da bir eşcinsel her zaman mükemmel görünmelidir...


ps: olur da jay jay'i tavlarsam sikerim orucunu da osunu da busunu da deyip atlarım haberiniz ola :D


internetim oldukca sizlere yazmaya devam edeceğim ancak şimdilik Soda kürümü uygulamaya geçiyorum sizlere jay jay'den bi şarkıyla arivederçiii diyorum jay jay johanson far away

2 yorum: