Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Kasım 2010 Cuma

5. Gün (Part 3)

saat 17:49


bir penise şu sıralarda armağan edilebilecek en uygun şarkıyı düşünüyordum ki aklıma bu geldi... Tıklayınız...



saat 18:12


Yarın jay jay johanson'un konserine gideceğim için şimdiden heyecanlanmaya başladım bile! Tamam itiraf ediyorum kolu dövmeli yakışıklı ve yamuk yamuk konuşan herif beni benden aldı... Jay jay arada kaynadı :)


saat 18:22


Bilgisayar şifremi 16. kez yanlış yazıyorum. Elim ayagıma dolandı, dövmeli tip tam karşıma geçti... yeaaaa tanrım beni sınıyor musun? lütfen yapma!Tanrı kimseyi yakışıklı, aynı zamanda piç erkeklerle sınamasın ya rebbim, dinim amin...






saat 18:29




Kalbimin böyle attığını unutmuşum...




saat 18:41 




 
Deli bir hüzün çöktü üstüme...






saat 19:12






yakışıklı gitti :(((( en azından göz şeysi yapıyordum kendi çapımda... Neyse ben buradan kalkıp tunalıya geçeyim en güzeli bu evet evet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder