Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Kasım 2010 Salı

2. Gün (part 2)

saat 18:35


Starbucks'tayım, uzun zamandır kesiştiğim bir tip vardı, bugün masa olmadığından dolayı aynı masada oturuyoruz, şu anda karşımda... Laflayamıyorum bile! Bu orucu her an bozabilirim, size de bozmadım deyip güzel bir yalanı sürdürebilirim! Fakat bu sizden çok kendim için yaptığım bir şey olduğundan dolayı bütün dürüstlüğümle ne olup bitiyorsa paylaşıyorum mesela şu anda aynı masada oturduğumuz karşımda duran adamın dudaklarına yapışasım geliyor! Hişşşttt pipi sen kime baş kaldırıyorsun! çabuk aşağı in!


saat 18:55


sanırım konuşarak orucu bozmuş sayılmam! yani sonuçta konuşma flirtleşme gibi konularda oruca dahil değil! değil de mi? kurallara bakalım hemen! değil :D


saat 19:09



adam hala karşımda ne yapacağımı kestiremiyorum! sanırım onu size part 3 te anlatacağım ;)

bu arada;
benden bahsedilen forumların birinde cinsiyetimi anlayamamış birkaç insan varmış :) hatta bi kadın böyle şeyler yazar mı demişler :) çok güldüm... Hala gülüyorum... Bir kadın istediğinde yapamayacağı şey yoktur. Yemeyin bu ayakları demişler! bence de yemeyin :) kadın olan ifşa olsa çok acı olabilir :) peki ya erkek ifşa olursa?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder