Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Kasım 2010 Pazartesi

1. gün (part 3)

saat 19:00

Benden bir yaş yaşlı olan çocukluk arkadaşım, metroda gelirken klişe seks şarkımı açmak suretiyle beni delirtmiş bulunmaktadır! Hayır tamam sen de seviyor olabilirsin ancak oruçta olduğumu biliyorsun bre insafsız yapılır mı? ayrıca duygusal yönden de vurmaya çalıştı fakat, seks orucundayken insanın en son düşündüğü şey eski sevgilisi oluyor :) çünkü belli bir yasak geldiği zaman, daha iyisini hakedersiniz. Haksız mıyım? ;)


saat 20:00

Eve geldim ve annem yarın için pskiyatristimden randevu aldığını söyledi... Bi de ona danışalım bakalım ne diyecek? Büyük ihtimalle şu sıralarda birileriyle buluşup görüşüp dateing modunda olurdum fakat sıkıcı bir şekilde eve gelmiş bulunmaktayım!


saat 20:12

Annemler dışarı çıktı dolaşacaklarmış! Evi boş bulduğum zamanlarda yaptığım gibi mastürbasyon yapmak yerine ÇİZGİ FİLM İZLİYORUM!!! Boyumdan büyük bir işe mi giriştim acebaaa?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder